Seuran historiaa

Kiuruveden LuomuWolley on vuonna 1997 perustettu lentopallon erikoisseura. Tuolloin yhdistettiin Jänteen ja Teräksen lentopallotoiminta saman katon alle. Seurassa on pelattu lentopalloa supersarjasta maakuntasarjaan.

Naiset pelasivat usean vuoden 1-sarjassa. Pelaajapulan vuoksi paikasta luovuttiin kaudella 05-06.
Naisveteraanit voittivat SM-pronssia kaudella 06-07.

Miehet nousivat kaudella 05-06 2-sarjasta 1-sarjaan. Kaudella 06-07 tavoitteena oli ylempi jatko- sarja, johon ei aivan päästy. Sarjapaikka säilyi kuitenkin helposti. Miehet pelasivat myös maakunta- sekä veteraanisarjoissa.

Seurassa pelaillaan kesäaikaan myös beachvolleyta.

Junioreissa seuralta löytyy E-, D-, C- ja A-tyttöjoukkueet, C-poikajoukkue sekä nuoremmille tarkoitettu pallokerho. Naiset pelaavat 2-sarjaa. Maakuntasarjajoukkueet löytyvät niin miehistä kuin naisista.